Eğitimde 30 Yılı
Aşkın Deneyim
Patern, yurt içi ve yurt dışı deneyimlerle beslenmiş, yaklaşık 30 yıllık profesyonel iş yaşamında saygın eğitim kurumlarında üst düzey yöneticilik yapmış eğitim yöneticisi grubu tarafından kurulmuştur.
Patern kurucu kadrosu eğitim kurumlarında çalıştıkları süre boyunca on binlerce gencin Türkiye’nin ve dünyanın en saygın eğitim kurumlarında eğitim görmesini sağlayarak değer yaratmışlardır.
Patern, yaşamsal saygınlık ve başarıya ulaşma yolundaki en önemli unsuru nitelikli ve üstün bir eğitim olduğunu bilir. Aldığı üstün nitelikli eğitim ile dünyaya değer katacak öğrencilerle çalışır.
Misyonumuz ve Vizyonumuz
Evrensel ölçekte eğitim ve yönetim bilimlerinde geliştirilen yöntemlere göre belirlenen kurallarla sağlanan eğitim mükemmelliğidir.
Vizyonumuz
Bireyselleştirilmiş öğrenme tasarımı ve desteği ile, sınavlara hazırlama ve sınav uygulama konularında nitelik ve hizmet verilen coğrafya bakımından dünyanın önde gelen kuruluşları arasında ilk 5 sırada yer almak.
Misyonumuz
Öğrencilerin eğitim ve yaşam hedeflerine ulaşmalarında onları ve ailelerini akademik, sosyal ve psikolojik bakımdan desteklemek.
Eğitim Felsefemiz
Patern’in Öğretmeni, Öğretmenin Paterni
Eğitim ortamını ve öğrenme materyallerini geliştirirken öğrencilerinin öğrenme biçimi
ve ihtiyaçlarına uygun düzenlemeler yapar.
Yapıcı ve destekleyicidir.
Her öğrencinin doğru yöntem ve tekniklerle öğrenebileceğinin farkındadır.
Farklı branşlardaki meslektaşlarıyla da görüş alışverişi yaparak her öğrencisi için, öğrenciye uygun farklı bireysel çözümler üretir.
Türkçe’yi doğru kullanır, diksiyonu düzgündür ve gençler için doğru
rol – modeldir.
Patern öğretmeni hem mesleği olan
öğretmenliği hem de uzmanı olduğu
branşı tutkuyla yapar.
Eğitim Bilimleri alanındaki gelişmeleri,
yeni metodolojileri takip eder. Sürekli
eğitimin gücüne inanır.
Öğrenci ve başarı odaklıdır.
Yenilikçidir ve öğretme motivasyonu
tamdır.
Tüm öğrencilerini gerek akademik
donanımları gerekse tutum ve
davranışlarıyla bütünsel bir yaklaşımla
ele alır.
“Kaliteli zaman” Patern öğretmeni için
öğrencisiyle bir hedef doğrultusunda
geçirdiği zamandır.
Patern'in Öğrencisi, Öğrencinin Paterni
Hayallerini hedeflere, hedeflerini ise gerçeğe dönüştürme motivasyonuna
sahiptir.
Özsaygısı yüksektir.
İhtiyaçlarının farkındadır ve öz değerlendirme yapabilecek olgunluğa sahiptir.
Çevresindeki insanlara özen gösterir ve kişilerle pozitif iletişim kurar.
Gelecekte toplumlara ve dünyaya değer katma bilincini ve sorumluluğunu
hisseder.
Planlı ve hedefli hareket eder.
Patern'in Velisi Velinin Paterni
Önceliklerinin farkındadır ve beklentilerinde gerçeğe uygun davranış gösterir.
Sınav hazırlık sürecinde çocuğuna doğru destek verme sorumluluğunun
farkındadır.
İşbirliğine açıktır.
Yapılan veli etkinliklerine, eğitimlere, planlanmış görüşme ve toplantılara
düzenli katılım gösterir.
Çocuğunun evdeki alışkanlıklarına ve değişen durumlara ilişkin düzenli
bilgilendirme yaparak sürecin bütünlüğüne destek verir.